Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
uteur is de man achter de Benetton-campagnes
Reclame. --- Advertising. Public relations --- Reclame --- Reclamecampagnes --- Praktijk --- Reclame-praktijk --- 659.1 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H040 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Populaire cultuur algemeen --- Reclamecampagne --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
massacommunicatie --- tijdschriften --- redacties --- journalistieke technieken --- Journalism --- Mass communications --- Tijdschriften --- Communicatie --- Creativiteit --- Journalistiek --- Geschiedenis --- Tijdschrift --- Musiceren --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- 360 --- bedrijfscommunicatie --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
Informatie dat is hét onderwerp van deze tijd. Kon een encyclopedie vijftig jaar geleden nog met een klein lemma volstaan om het begrip 'informatie' te beschrijven, nu vergt het hele bladzijden om alleen al het huidige 'informatietijdperk' enigszins in kaart te brengen. We verzuipen bijkans in de informatie.James Gleick, auteur van de internationale besteller Chaos, beschrijft in Informatie uitvoerig de manieren waarop wij in de loop van de tijd met elkaar op afstand hebben leren communiceren, te beginnen met de tamtam, via het boek, de telex, de telefoon, de fax, naar de bits en bites van dit moment. Tegen wil en dank zijn we tegenwoordig allemaal informatie- en communicatie-experts geworden, verslaafd als we zijn aan e-mail en internet, Google, Facebook, blogs en tweets. Zelfs revoluties kunnen via het social network worden gewonnen.Gleick vertelt zijn verhaal aan de hand van biografieën van sleutelfiguren in de geschiedenis van de informatie, van Morse tot Gödel, van Shannon tot Kolmogorov. Een onmisbaar boek voor iedereen die alles wil weten over de manieren waarop we met elkaar informatie uitwisselen.
coderen --- communicatietheorieën --- taalgebruik --- informatiemaatschappij --- communicatievaardigheden --- Information retrieval --- informatieoverdracht --- Mass communications --- #KVHA:Heuristiek --- #KVHA:Informatievaardigheden --- #KVHA:Informatieverwerking --- #KVHA:Internet --- #KVHA:Zoekstrategieën --- 0 --- 130.2 --- 766.01 --- communicatie --- cultuurfilosofie --- informatie --- informatietechnologie --- kennis --- 031 --- Media (Communicatiemedia) --- informatierevolutie --- internet --- sociaal netwerk --- sociale media --- Informatie, documentatie --- Informatie --- Internet --- 360 --- communicatietechnologie --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
58 p.
Gesprekken. --- Conversatieanalyse. --- Gespreksanalyse. --- #gsdbP --- lichaamstaal --- mondelinge communicatie --- #KVHA:Spreekvaardigheid; Nederlands --- #KVHB:Gesprekstechniek --- #KVHB:Communicatie --- 803.93 -06 --- gesprekstechnieken --- communicatievaardigheden --- 499.4 --- 316.5 )* COMMUNICATIE --- communicatieve vaardigheden --- communiceren --- gespreksvaardigheden --- spreekvaardigheid --- spreken --- communicatie, intern --- communicatie, mondeling --- managementvaardigheden --- teamwork --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- 007 --- 007.1 --- mondelinge communicatie, discussiëren, gespreks- en interviewtechnieken, spreken in het openbaar, vergadertechnieken --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Gesprekstechnieken --- Gesproken taal --- Gesprekstechniek --- Mondelinge communicatie --- 360 --- communicatie --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
Communication --- Social aspects --- Communicatietheorie. --- Social aspects. --- Linguistics --- communicatie --- Mass communications --- 305.8 --- communicatie (leesbaarheid) --- Communicatie --- Academic collection --- #GBIB:IDGP --- #SBIB:309H02 --- #SBIB:AGGR --- Communication Communicatie --- Communication non verbale Non-verbale communicatie --- Feedback Feedback --- Relations humaines Menselijke relaties --- Signes Tekens --- 007 --- 316.77 --- 659 --- #C9207 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- 007 Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid --- Informatietheorie. Communicatietheorie. Regeltheorie. Cybernetica. Techniek van de menselijke arbeid --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Communication and culture --- Communicatiewetenschap: algemeen --- Semiotiek --- Interpersoonlijke communicatie --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication --- Communication - Social aspects
Choose an application
Zijn de media vensters op de wereld of machines van manipulatie? De Vlaamse perssector én de internationale media maakten de laatste decennia drastische ontwikkellingen door. Hoe dat komt? De auteur doet een schokkende vaststelling : ook in de media draait het om geld. De gevolgen van de marktlogica zijn ingrijpend. De grens tussen informatie enerzijds en propaganda en reclame anderzijds vervaagt. Media moeten in de onderlinge concurrentiestrijd voortdurend nieuwe middelen zoeken om de tegenstrever te overtroeven, ook al is dat ten koste van kwaliteit. De druk op journalisten om te scoren met scoops tast de geloofwaardigheid aan. Geen rooskleurig beeld. Maar er zijn ook tekenen van hoop. Er zijn nog media die in staat zijn tot zelfkritiek. Er zijn nog journalisten die zich individueel of collectief tegen de trends afzetten. Maar uiteraard moeten wij ook wakker blijven en niet alle nieuws naïef slikken.
nieuwsberichtgeving --- journalistieke deontologie --- media-ethiek --- Journalism --- media-analyse --- Nieuws --- Propaganda --- Nieuwsgaring --- Media --- Geschiedenis --- Journalistiek --- Beroepsethiek --- Ethiek --- Nieuwsberichtgeving --- 070 --- aanwinstenlijst december 05 --- 690 Media, mediarecht --- BPB0512 --- C3 --- analyse --- C4 --- media --- pers --- kritiek --- 654 media --- 32 politiek --- 165.212 communicatie --- journalistiek --- beroepsethiek --- 092 --- 070 Pers. Nieuwsbladen. Magazines. Redaktie. Journalistiek--(algemeen) --- Pers. Nieuwsbladen. Magazines. Redaktie. Journalistiek--(algemeen) --- Kunst en cultuur --- Media en communicatie --- journalistiek, pers --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Reizen --- Ziekte --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Vliegen (werkwoord) --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
Printing Technology. --- grafische sector --- Graphic arts --- typografie --- druktechnieken --- papier --- Graphics industry --- grafische technieken --- 655 --- Grafische industrie. Drukkerij. Uitgeverij. Boekhandel-- algemeen --- 655.28.022 --- 655.3 --- #A9512A --- Photographie Fotografie --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Traitement de textes Tekstverwerking --- Typographie Typografie --- Imprimerie Boekdrukkunst --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Communication graphique Grafische communicatie --- #KVHA:Grafische communicatie; Nederlands --- #KVHA:Grafische technieken; Nederlands --- Grafische vormgeving ; communicatie ; technieken ; naslagwerken --- 766(035) --- 655.3 Drukken--technieken en arbeidsprocessen --- Drukken--technieken en arbeidsprocessen --- Arbeidsfasen bij drukvoorbereiding. Pre-press. Kopijvoorbereiding. Copy-editing --- Gebruiksgrafiek ; handboeken --- Grafische productieproces --- Grafische sector --- Industrie --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Communicatietheorie --- 360 --- drukkerij --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
Slechthorende en dove mensen werden tot niet zo erg lang geleden beschouwd als een soort van 'horende mensen met een gebrek'. De laatste tijd is men echter gaan beseffen dat doof-zijn niet alleen maar een medische diagnose is maar ook een socio-cultureel gegeven. Dove mensen maken deel uit van een gemeenschap met een eigen taal, eigen gewoonten, eigen tradities, eigen organisaties,...
Dovenonderwijs. --- Gebarentaal. --- personen met een auditieve beperking --- gebarentaal --- Sign language --- Social policy and particular groups --- 667.1 Gehandicapten. Lichamelijk --- doven --- slechthorenden --- #KVHA:Doventolken --- #KVHA:Gebarentaal --- 325 --- 463.2 --- Dove kinderen --- Doven --- Gebarentaal --- Slechthorende kinderen --- Slechthorenden --- Gehoorverlies --- Hoorapparaat --- 304.3 --- Communicatie --- Gehoor --- Hoortoestellen --- Hulpmiddelen --- Kinderen met een handicap --- Levenswijzen --- Personen met een auditieve handicap --- Werk --- 030722.jpg --- Sociale problemen van zintuiglijk en lichamelijk gehandicapten --- Doven en slechthorenden --- Auditief gehandicapten --- Communicatieve vaardigheden --- Persoon met een auditieve handicap --- 360 --- gehandicapten --- hoorproblemen --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld ?Vandaag staan merken, marketing en reclame steeds meer onder druk binnen ondernemingen. Periodes van economische recessie vergroten die druk nog. De opkomst van nieuwe technologieen verandert bovendien de levensstijl van consumenten. De nood om de meerwaarde van reclame te bewijzen is groter dan ooit. Het boek geeft antwoord op vragen zoals: Hoe nieuwe en klassieke reclame integreren ? Waarom houden consumenten wel van reclame ? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming ?Bron : http://www.boekenbank.be
Reclame --- Marketing --- Management --- Merken --- Reclame-effectiviteit --- toekomst --- #SBIB:309H2800 --- 369.4 --- reclame --- strategisch management --- marketing --- 659.1 --- 658.81.5 --- Management strategie success marketing --- Reclame: algemene werken --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Publicity. Advertising --- Reclame. Advertising. Merchandising --- 659.1 Publicity. Advertising --- toekomst. --- Toekomst. --- Applied marketing --- reclamepsychologie --- Advertising. Public relations --- consumentenmarketing --- merkimago --- Advertising --- Buzz marketing (Internet) --- Cyber-marketing --- Cybermarketing --- E-marketing --- Internet [Marketing sur ] --- Internet marketing --- Marketing en ligne --- Marketing sur Internet --- Marketing électronique --- Planification stratégique --- Publicité --- Strategic planning --- Strategische planning --- Webmarketing --- Merk --- Financiewezen --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication --- Graphics industry --- Distribution strategy --- Mass communications
Choose an application
Dit boek wil je niet leren schrijven. Dat kan je al. Dit boek wil je wél de technieken aanreiken om met de juiste set van woorden je lezer in beweging te brengen. In actie. Maar dat is niet evident. Want ook al lezen we veel meer dan vroeger, we lezen ook veel oppervlakkiger. Vluchtiger. Je lezer kijkt en klikt zo weg als hij niet meteen een meerwaarde ziet om verder te lezen. Net daarom is copywriting de overtreffende trap van schrijven. Het is dansen op dunne lijnen van bondig, concreet en eenvoud. En tegelijk de lezer, het merk en de deadline recht in de ogen kijken. Maak kennis met de basics van copywriting toegelicht met voorbeelden, onderzoek en oefeningen. Vertaald naar digital copy: SEO, SEA, UX, Conversion Copy en Social Copy. Maar ook Storytelling en Campagne Copy over baselines en headlines wordt stap voor stap toegelicht. En leer zelf om de tone of voice in kaart te brengen. https://www.standaardboekhandel.be/p/schrijf-ze-onder-tafel-9789463934664
#KVHA:Communicatiestrategieën --- #KVHA:Copywriting --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:Storytelling --- Schrijven --- Schriftelijke communicatie --- Schriftelijke taalvaardigheid --- Tekstschrijven --- Schrijfstijl --- Schrijftechniek --- Copywriting --- Digitale communicatie --- Storytelling --- Marketingcommunicatie --- Cursus bachelor in de Journalistiek --- 305.8 --- schrijven --- copywriting --- communicatie --- marketingcommunicatie --- schrijfvaardigheden - schrijven --- Advertising. Public relations --- reclamepsychologie --- reclameteksten --- reclameboodschappen --- media-analyse --- adverteren --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Communication (langue néerlandaise) Communicatie (Nederlandse taal) --- 658.8 --- Bachelor in de journalistiek --- #KVHA:Communicatiestrategieën. --- #KVHA:Copywriting. --- #KVHA:Schrijfvaardigheid. --- #KVHA:Storytelling. --- 658.8. --- Communication (langue néerlandaise) Communicatie (Nederlandse taal). --- Communication écrite Schriftelijke communicatie. --- Copywriting. --- Schrijven. --- Storytelling. --- copywriting. --- marketingcommunicatie. --- schrijfvaardigheden - schrijven. --- schrijven. --- Communicatie. --- horizoncollectie --- 360 --- bedrijfscommunicatie --- pers en communicatie --- presse et communication --- Authorship --- Technieken --- Lezen --- Zoekmachineoptimalisatie --- Search Engine Advertising --- Gebruikerservaring --- Campagne --- Schrijfmethode --- Schrijfstrategie --- Langues --- Étude et enseignement. --- Marketingcommunicatie.
Listing 1 - 10 of 19 | << page >> |
Sort by
|